4.12.12

Johanna heter jag. Jag är 20 år och bor i Stockholm sedan nästan ett och ett halvt år tillbaka.
När jag flyttade till Stockholm så tog det bara en månad innan jag blev inlagd på sjukhus för min anorexi som jag haft i många år. Under de här många, långa månaderna, det vill säga 14 stycken, så har jag varit in och ut på sjukhus i hopp om att få bli frisk en dag.
 
För bara två veckor sedan skrevs jag ut från behandlingen för vad jag är säker på, är den sista gången. 
Jag är beredd på att börja ett nytt liv och sätta nya livsmål som handlar om annat än att gå ner i vikt.
Därför har jag startat den här bloggen, för att jag själv men även ni som läser ska kunna följa mig på min resa mot ett hälsosamt liv. Kommentarer, tips, åsikter och inspiration tas tacksamt emot. 
 
Så, låt oss börja resan.
 
 
 
 





Johanna
04 April, kl. 08:23 | Blogg; http://johannabrunnberg.spotlife.se

Härligt!

Svar: Haha din kommentar blir inte publicerad för blogg.se tror att det är spam?
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback