11.12.12

Alltså, jag måste vara den klantigaste människa som finns.
Hade kokat nudlar och satte mig i sängen för att äta och se på film. Sen ska jag bara flytta mig lite och då tappar jag ut hela skålen med kokande vatten på mig själv. Foten flåddes typ upp och innersidan av låren blev brända. 
Gick direkt till vårdcentralen där de gav mig smärtstillande, bedövningskräm, ett vadderat stort plåster och bandage runt foten. 
Så nu undrar jag hur i hela fridens namn jag ska kunna träna med skor och få ner hela bandagepaketet. 
Ska träna på F&S i Kallhäll imorgon och där är det förbjudet att träna utan skor...
 
Får se hur det löser sig. Kanske gör det lite mindre ont i morgon så att jag kan pressa ner foten i skon ändå.
 
Utöver det så har jag inte gjort många knop idag. Ska alldeles strax börja med middagen som blir lax och potatis. Väldigt efterlängtat! Efter det ska jag försöka lista ut hur jag ska kunna sova i min säng inatt. Allt är nämligen blött. Fint.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback