18.12.12

Jag har gått och blivit sjuk lagomt såhär till jul.
Min hals är åt helvete och jag känner mig nästan...berusad. Somnade fyra gånger på några minuter på centralen, ibland känns det som om huvudet är vaket men kroppen "försvinner" under mig. Så fort jag blinkar hamnar jag i någon slags microsömn och jag vet faktiskt inte hur jag ska kunna prestera på gymmet idag.
Jag har ju sagt till mig själv att det är INGA URSÄKTER som gäller. 
 
MEN,
Imorgon åker jag till Piteå och jag MÅSTE infinna mig på centralen senaste 17.00. Jag ska upp på morgonen och vara på gymmet i Kallhäll klockan 09.00 imorgon och träna till 10.30 ungefär, sedan åka till Vällingby och äta lunch. Vi har ätit färdigt någonstans runt 13.00. Sedan ska jag ta mig hem vilket tar lite mer än en timme om tågen stämmer bra, så då är jag kanske hemma kring 14.00-14.15. Mellan 14.30 (måste ju gå från stationen hem också) och 16.00 måste jag städa hela jävla lägenheten efter mina bombnedslag, diska och packa det sista till Piteå. Jag hinner inte allt detta så jag måste göra färdigt här hemma ikväll. 
 
Jag har ändå tränat igår och i förrgår och ska träna imorgon på morgonen, så det kanske får vara så helt enkelt, att jag vilar ikväll. Bättre att jag kan prestera ordentligt imorgon klockan 9 istället för att åka iväg nu och så upp om några timmar och kanske göra ett halvtaskigt pass för att jag inte fått nog med sömn eller för att halsen blivit ännu sämre. 
Det får bli så, idag. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback