21.12.12

Befinner mig för tillfället i Piteå. Efter en 15 timmars lång tågresa (värsta natten i mitt liv) sittandes så ville jag bara sova, sova, sova när jag kom till mamma. Har blivit ännu sjukare dessutom så jag mår inte så bra kroppsligt. 
Det var egentligen tänkt att jag skulle träna igår och idag men jag gav upp tankarna på det när jag nös för hundramiljonte gången igår och inte ens kunde titta uppåt för att det värkte i bihålorna. 
 
Men imorgon ska jag träna med Elin och det tänker jag göra även om jag inte är helt frisk än. Det får helt enkelt bära eller brista. Lär inte vara på topp, men jag måste få röra på mig.
Har inte bestämt ännu om jag ska träna ben eller bröst och triceps. Är mest sugen på det andra alternativet egentligen, men det har inte blivit ben på ett tag nu så jag borde köra på det istället.
 
Äh, får se hur det känns imorgon.
 
Nu ska jag äta pepparkakor med småsystrarna och fortsätta se pirates of the Caribbean!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback