22.12.12

Idag blir det som sagt träning med Elin. Ska bli fruktansvärt skönt att få röra på fläsket efter två dagars stillasittande! Har inte bestämt mig ännu för vilken del av kroppen jag ska döda utan det bestämmer jag där och då.
 
Annars är jag fortfarande jättesjuk. Näsan kliar och kliar och rinner och nyser om vartannat. Ögonen och bihålorna gör ont och värker och jag känner mig allmänt seg. Höll på att somna framför ratten när jag skulle ta bilen idag. Hoppsan. Skit i det, nu har jag vilat tillräckligt. Och ja, jag känner för att vara dumdristig och riskera att bli ännu sjukare. Måste måste måste röra mig. 
 
Här är förresten en väldigt vacker bild på mig och mina småsystrar. Puss på dem!
Och så en annan sak som egentligen inte har med träning att göra: det är 25 minusgrader här.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback