29.12.12

Alltså åååh, jag vill bara gråta för att jag har sådan grym träningsabstinens. När jag pratar med Martin i telefonen och han säger att han ska gå och träna så flödar avundsjukan. Nu är det bara en och en halv dag kvar tills jag får gå till gymmet jag med. Morgonpasset på söndag blir bröst och triceps och ett försök på åtta dips. 
Längtar så att jag går sönder.
 
Hem till rutinerna i tre dagar alltså, och sedan tar jag mitt pick och pack och flyr till Paris på obestämd tid.
Jag går runt och grämer mig enormt mycket inför hur träningen och maten ska bli i Paris. Det kanske är aslångt till närmsta gym? Det kanske kostar jättemycket? Har hört att på gymmet närmast där jag ska bo finns bara pass, alltså ingen direkt gymsal. De kanske bara äter fettrik mat och inga grönsaker eller frukt?
 
Herregud. Jag får fan se till att det funkar. Men det lär ju inte bli lika optimalt som det varit i Stockholm.
Åh Stockholm, jag saknar dig redan!!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback