4.12.12

Har försökt googla om DMAE, som finns i f"cked up. Det känns som om jag är på uppåttjack och varit det ända sedan jag tog shaken. Jisses. Är darrig i hela kroppen och har sjukt svårt att sitta still. Det enda jag kan hitta står på engelska med en massa invecklade ord som jag inte orkar kolla upp. Vad jag kan se på flashback så ligger det såklart under kategorin droger. Jag trodde först att DMAE var besläktat med DMAA som är narkotikaklassat, men det är det i alla fall inte. 
 
Jag hoppas att kroppen blir tåligare för varje gång man tar det, för jag känner att jag inte riktigt kommer att kunna somna i tid ikväll ;)
 
Dagen har varit bra. Jag har dock bara ätit två ordentliga mål idag - frukost och middag + 2 protteshakar med sammanlagt 6dl mjölk. Det känns som om jag inte hunnit mer fast jag vet att jag kunde tagit mig mer tid till att äta. Mådde dock extremt illa imorse och innan träningen. Trodde att jag skulle behöva smaka på pwon en gång till, fast att den skulle komma upp istället. Jag tror att det var för att jag hade mer vätska i magen är jag är van vid.
 
Här är i alla fall min superjäklagoda middag!
-proteinshake
-ris
-kycklinggryta
-mjölk
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback