4.12.12

 
Fick min beställning från fitnessbutiken.se igår! Väntar ännu ett till paket med lite måltidsersättning eftersom att jag vill gå upp i vikt. Så jag tänkte komplettera med en måltidsersättning varje dag utöver det vanliga jag äter.
 
Det jag fick igår var som ni ser, en riktigt tjejig shaker, och jag älskar rosa så det kunde inte bli bättre! Fick även f#cked up med lingonsmak vilket är ett pre workoutpulver som man tar 40 minuter innan träning för att maximera prestationen.
Även micro whey 94 fick komma hem till mig. Proteinpulver med chokladsmak som smakar helt okej om man blandar med mjölk istället för vatten.
 
Blev riktigt taggad på att träna och döda kroppen på gymmet när jag fick mitt paket, men jag hade vilodag igår. Tagget sitter dock kvar till idag när jag ska träna med min PT Jonatan klockan 14. 
Eftersom att jag känner att vilan blivit för lång så tänker jag köra igenom hela kroppen idag och fokusera på två muskelgrupper imorgon.
Sist jag körde benböj så tog jag 45 kilo, och mitt mål denna vecka är att klara 48 kilo. Får se om det blir redan idag. Känner mig grymt taggad!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback