5.12.12

Det blev som jag trodde med sömnen inatt. Kunde inte somna förrän vid tre och då hade jag ändå kolsvart i rummet och ingen TV, dator eller mobil på. Hade dessutom tryckt i mig en hel halloumiost vid tio så magen var inte tom eller hungrig. Låg och snurrade hur länge som helst och hade extremt mycket spring i benen och pirr i kroppen. Till slut somnade jag i alla fall, men drömde mardrömmar precis som jag gjort nästan alla nätter den senaste veckan, så jag vaknade kring åtta. Så sömnen har inte varit den bästa tyvärr.
 
Ändå är jag astaggad inför passet idag! Ska kötta sönder bröst och armar!
Min utmaning idag är att jag inte ska klaga på smärta en enda gång. Råkar vara lite bra på det ;) 
Kan liksom köra hårt men jag MÅSTE klaga när jag känner smärta för att göra den lättare. Men idag ska jag hålla ut även om Martin lovat att köra slut på mig.
 
Får se hur jag fixar maten idag. Mådde illa igår för att jag hade för mycket vätska i magen innan träningen så jag ska äta en relativt tidig fast frukost idag. Träningen är vid två någon gång så det blir perfekt om jag äter vid 10.30. Brukar må illa ett tag efter frukost så då hinner det förmodligen lägga sig lite. PWOn intas som sagt 40 minuter innan vilket suger lite eftersom jag tycker det är obehagligt när det skvalpar i magen.
Lunch intas efter passet samt proteinshaken. 
Hade egentligen velat ta lunchen före men jag vet att jag blir seg då.
Men nu är jag i en testperiod där jag måste hitta ett sätt med maten som fungerar för mig i och med träningen. 
 
Eftersom att jag inte tränat på tre år så har jag kunnat äta lite precis hur jag vill utan att ta hänsyn till att jag vill bygga muskler/gå upp i vikt/orka med ett pass. Men nu är det ju desto viktigare med kosten. 
 
Som sagt, testar fast frukost långt före idag och tar lunchen efter. Så får vi se hur det känns. 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback