02.04.13

Postat av: Anonym

Hur gick det med ditt träningsförbud? Var rädd om din kropp så den inte tar stryk av att du är för ivrig (sagt av ren omtanke <3)

 

Svar: Menar du efter skadorna jag haft? I så fall så ja, det är väldigt svårt att hålla sig ifrån gymmet. Men jag gör inga övningar alls som kan skada ländryggen och det jag gör nu är mest bänk och komplementsövningar. Har inte kört mark eller knäböj alls vilket tar mycket  på rygg. Om jag känner att jag får ont så slutar jag omedelbart!

Sprickan i bröstbenet bör ha läkt. Eftersom att det var sex veckor sedan nu och jag inte blivit återkallad till besök så tror jag inte att det är någon fara. Har inte känt av någon smärta på länge. 

Tack för omtanken!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback