06.04.13

 
Det smakade just enhörningar och regnbågar i min mun. Det här var så himmelskt gott att jag höll på att smälla av. Glass, jordgubbar, banan och pannkaka. Blir det ens mycket bättre än så? Och ett stort glas kall mjölk till. MUMS!
 
Tyvärr var jag inte särskilt hungrig vilket resulterade i att jag inte ens kunde äta upp hälften av pannkakorna. Hatar det där att jag känner att jag måste sluta när jag är mätt. Jag vill sluta äta när jag inte är sugen längre istället.
 
I alla fall så blev det vilodag från gymmet idag och jag har faktiskt inte haft någon abstinens. Första gången sedan jag började träna seriöst typ... Haha. 
Nu håller jag på med plugget. Ikväll blir det mest troligt så att jag skall åka hem till en vän.
Sen imorgon är det 100% fokus på religionen inför provet på måndag!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback