08.04.13

 
Bilden till vänster togs idag och bilden till höger togs för ett och ett halvt år sedan kanske. Mycket har hänt och jag måste säga att jag ÄLSKAR mina ben i dagsläget. I alla fall motför innan. På bilden till höger så hatade jag mina ben så fruktansvärt mycket. Benen var det äckligaste och fetaste på hela min kropp. 
 
Och idag när jag tittar på mina ben så vill jag fortfarande förändra dem, men jag vill bli större och ha muskligare lår. Ändå kan jag på något vis känna mig smalare idag än vad jag gjorde när den andra bilden togs. Det visar bara hur oerhört vriden syn man får av sig själv om man har en ätstörning.
 
Hur som helst så ville jag bara säga att mina ben är bra. De är fina och de fyller sin funktion. 
Sådärja. Då var det sagt!





remember me
04 April, kl. 05:25 | Blogg;

tönt. sluta tro att du är någon. Äckel. kom snälla inte till tillbaka till piteå

Svar: Jag beklagar att du verkar upprörd. Idagsläget har jag inte planer på att återvända till Piteå. Tyvärr minns jag dig inte. Förtydliga gärna vad jag kan ha gjort dig
Johanna Larsson

Bella
04 April, kl. 13:45 | Blogg; http://bellzor.shapemeup.se

Lol vilken pinsam kommentar där över :S Stackars människa som är så osäker och svag i sig själv att denne måste hävda sig själv genom att trycka ner andra. Antagligen är han/hon ledsen för att hen (?) själv inte är "någon". Tycker hur som helst att dina ben är skitfina nu :)

sv: Ska testa det när jag kommer hem :D Tack för tipset, vet inte riktigt hur man ska spänna sig så det ser "som bäst" ut liksom :)

Svar: Jag skulle gärna vilja veta vem personen är så att jag kan få förklara mig om jag gjort något elakt. Men det är upp till den att höra av sig då. Det har cirkulerat mycket rykten (Piteå är Piteå) och det kan vara så att personen antingen är arg för något jag faktiskt gjort eller för något den tror att jag gjort.
Haha men jag vet inte heller hur man "ska" spänna sig. Jag vet bara att just 90 grader är en bättre vinkel ;)
Johanna Larsson

Bella
04 April, kl. 13:55 | Blogg; http://bellzor.shapemeup.se

Ja det är ju himla typiskt att dom aldrig kan stå för vilka dom är :/

sv: Japp :) Danderyd/Täby :)

Svar: Men åh! Jag mailar dig på infomailen om en grej då!
Johanna Larsson

Emelie
04 April, kl. 12:15 | Blogg;

vad grym du är!!!! Är så jävla glad för din skull!
Och åt helvete med personen bakom kommentaren ovan. Hatar när människor inte kan stå för vad de tycker. Löjligt att inte ens våga visa sin identitet.
Puss till dig Johanna.

Svar: Åh. Blir så himla glad när du säger så! Tack! Och ja, jag kan bara hålla med om det där andra... Puss puss puss!
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback