11.04.13

 
Stress, stress, stress. Hela veckan har bara bestått av konstant stress. På ett sätt gillar jag det, på ett sätt gillar jag det inte. Det är skönt att hålla igång hela tiden och ha något att göra men det är också jobbigt att inte vara psykiskt avslappnad när jag behöver det. Nästa vecka blir i alla fall inte lika hektisk.
Idag är det bänk som gäller. Har inte riktigt någon plan på vad jag skall göra och eftersom att detta är sjätte (sjunde?) dagen i rad jag tränar så vet jag inte om jag kommer att kunna köra på som jag vill. Men en stopp på 52.5kg igen bör gå. Bella som aldrig någonsin kört bänk skall få plågas lite tänkte jag. Blir alldeles jättefint!
 
Har precis hällt i mig protten och skall åka mot dagis nu. Har längtat efter lilla skrutten så himla mycket. Mitt lilla hjärta.





Bella
04 April, kl. 09:10 | Blogg; http://bellzor.shapemeup.se

Såå snygga byxor!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback