12.04.13

Postat av: Julia Jensen

Även fast du inte i nuläget känner dig tjock/stor/fet, är du rädd för att senare gå upp i vikt om du kanske skulle göra ett uppehåll med träningen eller du lägger ingen fokus på vikt överhuvudtaget?

 

Svar: Jag är inte och har inte någonting att vara rädd för i dagsläget. Jag lägger fokus på viktuppgång idag och vill gå upp ca 7 kilo innan detta året är slut. Just nu ligger jag på normalvikt med ett BMI på 19.8.

Om jag skulle göra ett uppehåll med träningen så skulle jag se det som att det var jävligt tråkigt men även ett gyllene tillfälle att komma upp lite snabbare i vikt. 

 

Men nej, jag är absolut inte rädd för att gå upp i vikt. Siffror på vågen betyder ingenting för mig förutom att jag blir lite besviken när det går några hekto neråt ibland. Men jag ligger ändå stabilt och går upp och ner vissa dagar som alla andra. Jag har inte varit på undervikt sedan maj 2012 och planerar inte att någonsin bli underviktig igen. Jag tycker om mig själv och min kropp så sjukt mycket mer nu än när jag vägde som minst. 

 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback