13.04.13

Igår var ni över 220 besökare. Himla roligt tycker jag. Ber dock om ursäkt för att ni fått läsa de tråkigaste inläggen på länge.
Nu till veckan skall jag handla ordentligt så det blir härliga frukostar och mättande middagar på bild.
 
Igår var jag ju som sagt på middag. Käkade tapas och drack sangria tills jag trodde att jag skulle storkna. HELT SJUKT vad gott det var! Testade en massa saker som jag aldrig någonsin testat förut, bland annat tapenade, räkor, skagenröra, rom och mjuka ostar. Det var ju för fasen himmelriket. Varför har ingen visat mig det här förut? Haha. Skagenröran var ju helt otrolig. Skall springa ner på affären och handla det idag.
 
Lite senare skall jag åka till Linda och äta middag. Måste även ta med mig vågen hem som jag lånat ut till henne. Är ju med i målviktsforumet fast med viktuppgång som mål, såklart. Så nu bär det uppåt och framåt! Började ju bra igår med sjuka mängder tapas... Haha.
 
Nu måste jag sätta igång med plugget om jag skall kunna åka någonstans ikväll. Det blir glest med uppdateringar idag, men återkommer ordentligt på måndag som sagt!
 
Ha en fantastisk lördag! Kram
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback