15.04.13

 
 
För mina allra sista riksdaler köpte jag en ny shaker och Omega3-kapslar. Den senaste shakern fick jag av Daniel och den hade han använt flitigt och inte diskat så bra så det går knappt att vara nära den utan att halsen täpper till. Så illa stinker den trots att jag diskat ur den ordentligt. 
 
Nu är det till att leva på skosulor och dammråttor fram tills dess att jag får csn. Den 2a maj skall jag och Linda på ett seminarium som heter "Ett rikare liv" som handlar om ekonomi. Det är Charlie Söderberg från lyxfällan som håller i det. Det känns jävligt lägligt att gå på det, faktiskt. 
 
Alldeles snart kommer det upp ett inlägg om tillskott! Skall bara duscha och lugna ner mig ett tag. Har åkt tåg i närmare fyra timmar idag och dessutom bara sovit fyra timmar inatt. Men snart!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback