19.04.13

 
 
Det har strulat ihop sig rejält med skolan och CSN då skolan har lämnat fel uppgifter. Orkar inte. Det har varit så sjukt mycket som gått fel med den skolan så nästa period har jag bytt till en annan.
Nu ska jag alldeles strax ner med tvätten och när den är klar så skall jag åka till morbror och hans tjej och grilla med dem och mormor. 
 
Jag hinner inte med något gym idag. Känns skittråkigt för jag har inte tränat ordentligt på fyra dagar. Abstinensen har börjat klampa in ordentligt i mig. Men imorgon på dagen tänkte jag tvinga med Bella till SATS. På återseende!





Malin
04 April, kl. 14:35 | Blogg;

Det är ju skandalöst! Stackarn.. :( Du ser förresten himla gosig ut i dem där långkallingarna, man vill bara krama om dig!

Svar: Ja, det har varit helt galet. Är inte alls nöjd med skolan, tyvärr.
Tycker du? Tack! Jag känner mig himla gosig också! Haha.
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback