30.04.13

Jag somnade halv åtta imorse och sov till halv tio. Hello stupid. Känner mig oerhört trött och seg och har absolut inga planer på något ikväll. Helt solo tänkte jag göra mig lyxmiddag med majskolv stekt i smör, kött, halloumi och sötpotatis. Och så kanske lite mer nötter. Har allvarligt ätit så mycket att jag kräktes lite i munnen men jag måste ju upp i vikt. Kan dock stolt meddela att jag sedan januari månad gått upp 3kg!
 
Nu har jag precis kommit ur badet där jag legat i inte mindre än en och en halv timme. Vanligtvis blir jag less efter fem minuter och tycker att det är tråkigt att ligga still, men inte den här gången. 
Har träningsvärk så det sjunger om det i ben, bröst och triceps. Inte alls ovälkommet men känner mig mjukare i kroppen nu efter bad.
 
Och här är jag precis just nu. Osminkad och trött efter få timmars sömn. Den (inte helt) nakna sanningen. Egentligen tycker jag att det är ganska jobbigt att gå ut utan smink, eller ja, inte om jag skall åka till Linda eller gå och handla. Men annars. Har efter världens jobbigaste och mest omvälvande helg fått stresshy och jag hatar det. Förhoppningsvis blir jag mig själv snart igen.
 





C
05 May, kl. 13:51 | Blogg; http://Captivatedminds.blogg.se

Åh vad söt du är!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback