Förresten.

 Säg hej till Blanca.





fundersam
08 August, kl. 22:30 | Blogg;

Berätta mer om blanca, hur kom du på att skaffa en hund? :D

Svar: En vän till mig har ägt henne i sex år men insett att det inte riktigt fungerar att ha henne hemma då hans son inte är riktigt snäll med henne. Så jag erbjöd mig att ha henne på obestämd tid.
Hon är en amstaff på sex år. En dam, envis som en åsna och lite seg. Men det håller på att bli bättre! Just nu tränar vi mycket på att hon ska kunna gå lös igen. Anmälan till Väsby brukshundsklubb ska också göras så att vi får börja använda agilitybanan där!
Johanna Larsson

Hanna
08 August, kl. 16:43 | Blogg; http://illustration.webblogg.se

Minns du mig från capio, dagsjukvården? Du vet, jag som alltid ritade.
SÅ kul att du har skaffat hund, för det har jag med! En fransk bulldog, liten valpis på 4 månader.
kram på dig

Svar: Ja, det är klart jag minns! Brukar kika in på din blogg emellanåt! Åh, har du!? Herregud vad gulligt! Hundar är ju bäst!

Hoppas att du mår bra! Kramar!
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback