Klantigheter och sådant.

Förmodligen är det inte bara jag som är klantig på gymmet, även om det ofta känns så. Men jag tänkte i alla fall dela med mig av en lista på några tokiga saker jag gjort under träningen!
Samtliga saker har skett när folk tittat på...
 
* Jag har tappat en viktskiva på min mobil så att skärmen sprack och den gick sönder.
* Jag har tappat en vikt på min fot så att jag fick ett märke på stortån som fortfarande sitter kvar.
* Jag har missat racket när jag skall lägga på 70 kilo efter knäböj och tappat ena sidan i golvet med mig under.
* Jag har missat racket när jag skall lägga på bara stången, och fått den i huvudet.
* Jag har (av hittills okänd anledning) stora blåmärken efter nästan varje träning.
* Jag har smällt av ett gummiband i hakan när jag skulle kolla hur starkt det var.
* Jag har i ren stress råkat få med mig en hantel när jag skulle springa till bussen.
 
 
 





Daniella 🌙
08 August, kl. 14:22 | Blogg; http://vapenbroder.blogg.se/

Jag får blåmärken av min antidepressiva :( även om jag inte slår mig.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback