Löpningen.

Herre.min.gud. För första gången i mitt liv typ, har jag försökt springa 2km på en viss tid. Alltså, min första tanke var ju att det skulle bli busenkelt. 2km trodde jag ju lätt att jag skulle klara på under 9 minuter.
 
Kan säga att jag höll på att kräkas efter 1.4km, haha. Mitt bloggande ska ju vara ärligt, och hur mycket det än tar emot att skriva det så sprang jag mina dos kilometros på 11 minuter och 15 sekunder. 
Mitt nästa mål blir att klara det på 11 minuter prick och sedan bara fortsätta nedåt. Som tur är så går det ganska snabbt att få upp syre och flås så om fem månader hoppas jag kunna springa milen och kunna springa 2km på under 9 minuter. 
Efter löpningen cyklade jag 5km och lika där, höll fan på att kräkas. Det här med kondition är inte min grej känner jag. 
 
Imorgon blir det ett pass med Jacob. Löpning och lite cykel och sedan marklyft.  
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback