Nya planer och scheman.

Det spånas på nya upplägg och planer här på Hagvägen. Rafsar ned lite tankar som dykt upp och kan onekligen komma att bli lite rörigt, men hur som helst.
 
Eftersom att GMU lär vara tufft så måste jag orka både psykiskt och fysiskt. Det fysiska är ganska enkelt att ändra på, bland annat genom att gå upp i vikt och fortsätta lyfta vikter men även lägga in kondition.
Det jag slits mellan nu är att fortsätta bulka tills jag kommer upp på minst samma vikt som jag låg på innan jag gick ned igen, eller att deffa för att jag vill se definierad och vältränad ut.
Om jag tänker rent logiskt så vet jag att jag utan tvekan borde äta mycket mer, träna hårdare och gå upp i vikt.
 
Men om jag tänker på det jag vill ha nu, så är det ju utan tvekan en definierad kropp. Måste faktiskt säga att jag är en liten smula trött på att se ut som jag gör. Inget negativt med det egentligen, men jag vet ju att om jag gör vissa förändringar i kosten så kan min kropp se betydligt bättre ut.
Jag skall försöka att inte vara barnslig och nu måste jag se längre än vad näsan räcker. En bulk är optimalt just nu.
 
Den här gången blir bulken ordentlig. Inget trams, inget "jag orkar inte" eller "jag är för mätt". Ny gainer har införskaffats som skall hjälpa mig och jag är mer taggad än förut. Ett matschema skall läggas upp vecka för vecka och jag vill följa det till punkt och pricka. Inga ursäkter!





Daniella 🌙
08 August, kl. 08:59 | Blogg; http://vapenbroder.blogg.se/

Gmu är ju coolt som fan!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback