SATS Odenplan

Ikväll ska jag och Chrystelle åka och träna på Odenplan. Min plan är att mörda alla små muskler och kötta tills tårarna rinner. Fick en stark motivationspust idag och känner mig extremt taggad på att ta ut mig. Äntligen.
 
I och med GMU, som jag tidigare skrev om, så tänker jag lägga upp ett nytt träningsschema samt lägga om kosten helt. Ni skulle bara veta vad jag äter för "mat". Min kost består enbart av mackor, glass och pizza. Fungerar liksom inte i längden. Vikten har gått nedåt och jag kämpar för kung och fosterland för att stanna där jag är just nu och sedan gå upp. Det är slut på daltandet och "gainer smakar illa", för jag måste bli stark, snabb och bitig.
 
Uppdaterar när jag kommer hem senare om hur passet gick!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback