Tjugoandra augusti.

 
Steg upp rackarns tidigt idag. Duschade, klädde mig och ska nu gå ut med hunden på långpromenad innan jag åker till Danderyd för intervju med en familj. Mötet kommer vara en halvtimme, men restiden tur och retur blir två timmar. Suck. Önskar att jag hade råd med en bil.
 
Igår sade jag upp mitt kort på SATS. Anledningen är att för 460kr i månaden kan jag lyfta träd i skogen eller whatever och bli stark och fortfarande ha 460kr på kontot. Som det ser ut nu så är det ingen idé att träna hårt när jag inte har råd till bra, näringsrik mat. Är sjukligt less på att allt, alltid styrs av dessa äckliga jädra pengar.
 
Hur som helst. Idag ska det bli en bra dag så jag tänker inte fortsätta sitta och klaga. Nu är det dags för hundprommis!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback