Träning och MM Sports.

Är det bara jag som älskar MM Sports? Blir så galet inspirerad så fort jag kliver in i den butiken alltså.
Dagen har spenderats med min gode vän Jacob och hans son Frank. På sportbutiken köpte jag en ny gainer med smaken päronsplitt, som faktiskt är helt okej! Mycket, mycket bättre än vanilj. Jag köpte även magnesium och jordnötssmör så nu skall det experimenteras med smaker. (Inte med magnesiumet, det vore en dålig idé).
 
Kvällens träning blev bänkpress, chins, marklyft och flyes i kabeln. Har haft sjuklig ångest inför bänkpressen och även om jag orkade mer idag än jag trodde så är jag besviken. Mitt tidigare personbästa ligger på 55 kg på bänken och idag testade jag bara upp till 47.5 kg och klarade den, men det kändes tungt.
 
Imorgon hade jag bokat in ett yogapass klockan 17 men är osäker på om jag hinner gå på det. Skall nämligen träna med Chrystelle på Odenplan eller Fridhemsplan imorgon runt 19.30, men vi får se.
 
Nu har Blanca somnat, och det borde jag också göra snart.
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback