Chokladätande mongohund.

Alltså, Blanca är typ den enda hund jag känner som jag litar på till 100% gällande många saker. Men ikväll när jag bara släppte ut Tyra för att kissa så kommer jag in och ser Blanca stå på vardagsrumsbordet och käka ur godisskålen! Hon har smällt i sig en hel jävla pollypåse den grisen! Blev så gud förbannad (och rädd, choklad!) att jag slet ner henne från bordet, röt fy allt jag kunde och la ner henne på golvet. Hon låg kvar och stirrade förskräckt på mig i typ två minuter medan jag övervägde att stänga ut henne på balkongen eller låta henne gå och lägga sig. Haha. 
 
Ringde min dagmatte som lugnade mig. Ringde även veterinären som sade att det är lugnt eftersom det är så liten kakaohalt i polly. 
Men ändå. Mongo. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback