Jobbig natt.

Sov på soffan inatt med båda hundarna. Tycker oftast det är väldigt mysigt och därmed väljer jag gärna att sova där med dem, men den här natten var mest jobbig. 
Somnade runt 12 och vaknar runt 02 av att Blanca ligger och gnager och slickar på sina tassar. En timme senare vaknar jag av att jag är så täppt att jag inte kan andas. Klockan 04.50 vaknar jag för sista gången av min hals som gör sjukligt ont och hemska bihålor. Har varit vaken sedan dess. 
 
Har tagit ut hundarna och nu ligger de och sover vid mina fötter.
 
Idag är tanken att jag ska träna massor med Tyra. Lika bra att börja med målen för nästa år redan nu. 
Ska åka till klubben på förmiddagen och träna hit, stanna och lite slalom på agilitybanan. 
Tur att vi fortfarande har plusgrader och barmark! 
 
Nu ska jag fortsätta kika på film. Sedan tänkte jag koka gröt och göra mackor innan det är dags att stiga upp på riktigt. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback