Långkalsonger och ledig dag.

Idag är jag ledig! Känns superbra! 
Ska köra ett pass med lydnad/agility med Tyra på klubben runt lunchtid och sedan ska hon ensamtränas medan jag tar ut Blanca på ett lydnadspass på gården. Blir platsliggning och fotgående för hennes del! 
 
Vaknade runt 6.30 av att Tyra stod vid sängkanten. Om hon vaknar i sin bädd och sedan hoppar upp i sängen så blir hon jättejobbig och börjar slicka i håret och ansiktet och goa. Men vaknar hon i sängen så brukar hon bara åla sig mot mitt ansikte och ligga nos mot näsa tills jag säger godmorgon. 
Vi steg upp, gick ut och kissade, gav dem föda och sedan in och vila igen. Nu ligger de och tuggar på varsitt revben. 
 
 
 Haha. Jag bad Tyra stanna i sin korg typ hundra gånger igår. Brukar 9/10 gånger räcka med en gång men igår ville hon inte alls. Slutade med en liten kompromiss.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback