Stolthet.

Det regnar ute så varken Tyra eller Blanca är speciellt sugna på att gå ut. Tog i alla fall med Tyra på en kortis med klövjeväskan. Hon var lös precis som vanligt och går inte mer än en meter framför eller bakom mig. 
 
På vägen hem mötte vi ett par med en hund som gick förbi några meter framför. Tyra stod och väntade tills hunden passerat och jag sade varsågod. 
Och alltså, jag blir så jädra STOLT i mitt lilla mattehjärta! Att hon inte ens försöker. Hon är ändå snart 7 månader gammal och ska vara i värsta trotsen! Ska hon inte vara värre än såhär?
 
Tycker att jag fått en oförskämt duktig och fin valp och jag har verkligen haft sådan jäkla tur med henne! 
 
Nu har de båda ätit varsitt lammben och nu ska vi ut och spåra lite i skogen. FIN dag, trots regn. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback