11.2.13

Igår när Martin skulle hem till Örebro efter att ha varit hos mig över helgen så blev jag lite kramsjuk och bestämde att jag skulle åka med honom. Så nu är jag hemma hos honom.
Har varit uppe redan halv åtta och tvättat men sedan började jag må dåligt och somnade om tills nu.
 
Annars så är jag enormt jävla trött på mina axlar. Kände direkt när jag vaknade imorse att det är värre nu än det varit förut. Martin tjatar som en tok om rehabövningarna jag ska göra men det känns så fruktansvärt tråkigt,
Samtidigt så vill jag ju bli bra igen så det är väl bara att "just do it". Kan inte lyfta något utåt från sidan med någon av armarna och inte heller framåt eller bakåt. Men idag är det benpass så jag slipper förvärra problemen just nu.
 
Snart ska vi gå och storhandla. Veckans matsedel är klar och den ser bra ut åtminstone för min del.
Mycket energirik mat. 
Det är bra när jag är med Martin, denna helg visade en viktuppgång på närmare två kilo... hehe. 
Blir egentligen alldeles för mycket snask och läsk, men det hjälper mig i nuläget och jag tackar inte nej till lite hjälp på traven med viktuppgången. Så morgonens vikt låg på 54.4kg och eftersom att jag ska vara här i några dagar så lär det bara gå uppåt ännu mer. Skönt!
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback