16.2.13

Alltså åh, vad jag är glad. Jag vill liksom bara ställa mig mitt på sergels torg och ropa ut till alla människor i världen att jag är så glad, och nöjd med livet som det är nu.
 
Jag kan inte minnas sist jag mådde så bra som jag gjort de senaste månaderna. Fan vad det finns mer att njuta av i livet än att gå ner i vikt. Fan vad det finns mer att göra än att ligga som ett orörligt paket i sängen. Och fan, så bra man kan tillåta sig att må om man bara vill och vågar. 
 
Tack, tack, tack till ALLT OCH ALLA som gjorde livet möjligt för mig. 
Vad ska jag mer säga? Ni räddade mig när jag var som svagast. Ni fanns där. Ni tog mig från helvetet till jorden igen. 
Jag skulle inte varit här, levande, snart 21 år, om det inte vore för att du, och ni, fick mig att förstå att mitt levnadssätt inte var hållbart.
Tack.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback