17.2.13

Ska alldeles strax göra mig lite frukost och sedan åka och träna.
Har haft en minst sagt omtumlande morgon, och inte på det bra sättet. Så det är anledningen till att jag är uppe så sent på dagen. Vaknade egentligen vid åtta först men har legat kvar tills nu.
 
Kan i alla fall inte göra så mycket annat än att acceptera att saker och ting är som de är just nu.
Jag tycker dock att det är jobbigt ändå, så OM det skulle bli ännu glesare med inlägg här så betyder det att jag har lite annat i tankarna än bloggen. 
 
Bröst och triceps idag som jag skrev igår. Bra med kontaktövningar i detta pass. Vill att det ska svida i triceps innan jag går hem.
Kanske för att få ut lite känslor, kanske för att jag vill bli större och starkare NU, kanske för att jag helt enkelt måste få sluta tänka.
 
 
Nu blev bildjäkeln upp och ner igen. Bajs på blogg.se.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback