22.2.13

Jag måste bara fråga, är det någon från Stockholm som läser min blogg?
Jag dör och plågas i min ensamhet. Det är hur tråkigt som helst att inte ha någon vänskapskrets eller familj i denna stad. Om det är det så får du/ni gärna lämna en kommentar! Skulle vara kul att träna med någon eller bara hänga!





Vendela
02 February, kl. 13:08 | Blogg;

Hej. Jag känner att jag måste krypa till korset. Jag har börjat läsa din blogg. Jag vet inte riktigt varför. Jag gillar ju att träna men inte sådär besatt (och jag har haft anorexi fast det var rätt länge sen). Men jag bor i Stockholm och jag vill inte att du ska dö. Du verkar bra. Så ville ändå säga hej.

Emelie
02 February, kl. 08:33 | Blogg;

du har alltid mig!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback