22.2.13

Sitter på vårdcentralen och väntar. Väntar, väntar och väntar. Snart är det min tur i alla fall.

Har ätit extremt dåligt de senaste dagarna. Igår åt jag bara en macka och en smoothie och på kvällen höll jag bokstavligt talat på att få hål i magen. Så hungrig var jag.
Men de andra låg och sov och hag ville inte stöka på och väcka dem, så dumt nog låg jag till kvart i fyra och plågades.

Idag till frukost åt jag tre mackor med falukorv och sedan gick jag till konditorit på vårdcentralen och åt denna läckra här nedan.

Måste handla idag. Måste orka laga mat. Måste orka äta. Får sätta upp någon slags regel att om jag inte äter frukost, mellis och lunch åtminstone så får jag inte träna. Det funkar ju bara inte att bränna en massa men inte få i sig över 1000 kcal ens.
Men det har varit jobbigt nu, de senaste dagarna. Så jag antar att det är därför jag har noll aptit.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback