22.2.13

Jag somnade kvart i fyra inatt. När inte ens Bon Iver kan få mig att somna, då är det illa.
Jag ska gå till vårdcentralen idag, dels för sömnen, för att få något receptbelagt. Och dels för att jag fått UVI vilken har tagit sig upp till njurarna och orsakat njurbäckeninflammation. Ja, jag har ju tur här i livet va?
 
Har haft njurbäckeninflammation tidigare och då var det akuten som gällde då jag varken kunde sitta, stå eller gå utan att det kändes som om njuren skulle explodera. Den här gången är det mer lindrigt men jag måste äta antibiotika nu så att det inte blir värre.
 
Idag är det SATS med Linda igen som gäller, och bröst och triceps.
Jag gillar egentligen inte SATS men jag har en gratisvecka där och det är roligt att träna med någon annan än sig själv ibland.
Varför gillar jag inte SATS då? Ja, igår kom det fram en studsig jävla kille när jag gjorde chins och sade "Kom igen då, två till! Kom igen nu!" Och det är väl trevligt med peppning. Men han stannade inte där.
 När Linda skulle göra utfall så kom han dit och brydde sig och sade vad som var dåligt och att hon skulle räta på ryggen och tjohejsan. Blir TOKIG på människor som ska komma fram och bry sig och vara bezzerwissers.
 
Okej ifall man ser att någon gör så fel att de håller på att skada sig när det handlar om vikter och skivstänger, men vad fan. Måste man komma fram och bry sig annars?
Liknande hände gången innan den här också, då Linda skulle göra dips med hjälpplattan.
Då kommer det fram en kille/man/snubbe och säger att "det där är inte rätt, så ska du inte göra". Jag svarar då att Linda gör dips för första gången i sitt liv och att hon såklart måste ha hjälpplattan då. Varpå han mumlar något i stil med att "behöver hon inte alls".
 
Skjut människor som dessa, tack.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback