24.2.13

De tabletter jag fått mot sömnlösheten är inte att leka med. Har haft dem förut och jag blir nästan som hög på dem. Men jag har fått sova i alla fall och även fast jag varit bakis som ett as och känt mig överkörd av ett mycket tungt fordon, så har det varit skönt.
 
Idag mår jag bättre än jag gjort på hela helgen. Jag har tagit mig ut i solen på en liten promenad och lyssnat på musik. Nu försöker jag plugga lite tills Linda hör av sig om vi ska träna eller inte. 
Jag måste dock få i mig mat i magen om jag ska orka med att träna.
Det är bröst och triceps som står på tur och idag tänkte jag skippa bänkpressen och köra hantelpress istället.
Känner mig inte så säker när Linda passar mig... Haha.
 
Men nu, köttbullar och spaghetti!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback