5.2.13

Fick just veta att jag kommit in på komvux där jag ska läsa in mina saknade gymnasiepoäng! Allt är fixat nu med CSN, studieförsäkran och allt möjligt. Känns såhär |-----------------------------------| bra!
Kommer att känna mig så otroligt lättad när jag är klar med gymnasiet. 
 
Idag ska jag inte göra så många knop förutom att åka och träna i Huddinge och sedan laga mat. Det har blivit rätt dåligt med mat på sistone och mer onyttigheter för att hålla en någorlunda kalorinivå.
Säger hela tiden att jag måste skärpa mig men jag tar inte tag i det ordentligt.
 
Kanske blir det bättre när jag kommer igång med plugget och stiger upp och lägger mig ungefär samma tider varje dag. Just nu är det väldigt dåligt med sömnen också och jag sover mellan 4-6 timmar varje natt. Alternativt att jag sover typ 13 :S Konstigt det där.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback