6.2.13

 
Laddar upp inför dagens pass med två äggmackor och ett stort glas mjölk. Det börjar bli rätt tomt i kylen så direkt efter träning så ska jag gå till hemköp. Det som är svårt är bara att jag handlar ensam vilket gör att jag inte kan köpa så många liter mjölk/yoghurt jag vill eller frukt och potatis eftersom att jag ska bära hem det själv.
 
Det är lite tråkigt, att inte kunna köpa vad man vill för att man är rädd att man inte ska orka ta hem det sen.
Men det löser sig.
Har lite ärenden som ska hinna göras idag så jag tänkte ta mig iväg till träningen nu och göra bort den först.
 
Just nu är det lite problem med att ladda upp bilder, men förhoppningsvis fixar det sig snart!
 
 
 
(Hade förresten helt perfekta tänder! )





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback