15.1.13

 
Såhär såg min frukost ut idag. Den bestod av vaniljyoghurt, lättkvarg, vaniljarom, jordgubbar och Paulúns musli. Plus tre ostmackor. 
 
Supergott och mättande om ni frågar mig!
 
Idag blev det ingen träning. Martin flyttar nämligen till Örebro för att plugga imorgon så vi ville ha all tid tillsammans som vi kunde få. Men imorgon efter att han åkt så väntar ett rygg- och bicepspass på mig.
Det blir jättetråkgit att han åker, såklart, men då kan jag komma in ännu bättre i mina rutiner och satsa på maten ännu mer. Nu när vi är tillsammans så blir det lite hit och dit med maten när vi vaknar sent och äter frukost när det egentligen är middagstid och sånt.
 
Så imorgon blir det stenhårt med sov-stigaupprutiner och maten.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback