17.1.13

Nu ni! Nu har jag inhandlat motivation i materiell form.
Lite nya träningskläder och den där förbaskade supergainern jag pratat om men inte köpt.
 
Har bestämt mig för att köra stenhårt med maten och grisbulka (bokstavligt talat) fram till den 17e april. Därefter ska jag försöka tappa 5-6 kilon så att jag är färdig i augusti och kan börja bulka igen. Blir alltså en kort bulkperiod nu (17e januari-17e april) men jag vill verkligen hinna deffa av mig till sommaren.
 
Gainern innehåller 650kcal per portion och en och en halv sådan om dagen bör ge mig en bra viktuppgång.
Eftersom att jag tycker att det är svårt att äta mer när man är mätt så blir det enklast för mig om jag dricker kalorier istället. Och då jag inte får i mig 2400kcal nu bara genom maten så måste jag nog ha mer än en portion gainer om dagen för att ligga på plus.
 
Nu ska jag byta om och ta mig till gymmet. Benpass står på schemat!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback