19.1.13

Varje gång jag är ute på krogen så inser jag dagen efter att det inte är något för mig. Inte för att jag är bakis, inte för att jag har ångest och inte heller för att jag blev för full. Utan mest för att det inte ger mig så mycket.
 
Visst, det är kul en gång i halvåret kanske, men absolut inte oftare än så. När jag pratar med Martin som har nollning nu så känner jag att jag blir trött av att bara höra ordet. Vara full konstant i mer än två veckor. Jag klarar ju inte ens tvådagars?
Antar att det är bra för mig och min träning då... Haha.
 
Idag blir det vila. Kommer vara svårt att få i mig mat idag på grund av ont i magen, så jag bör nog inte göra av med så mycket kalorier på träning utan mest stanna hemma och fokusera på att få i mig energi.
Imorgon blir det rygg och biceps däremot, blir fett. Hej.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback