2.1.13

Vilodag idag. Har känts lite jobbigt men jag har tränat tre dagar i rad nu så det var väl dags. 
Imorgon är det upp tidigt som gäller för att åka till Kallhäll och träna. Ska upp 7.30 och göra mig iordning och jag tror att det kommer att kännas redigt svårt att stiga upp. Har fått väldigt lite sömn de senaste dagarna på grund av oro och allmän framtidsångest. 
 
Egentligen var det meningen att jag skulle upp klockan 05.00 imorgon för att åka till Paris, men jag avbokade detta i sista sekund för att jag hade så himla mycket ångest inför det och kände att det inte var rätt beslut. Men nu är beslutet om att stanna hemma taget, och jag är fullkomligt jättelycklig för det.
Nu ska jag bara hitta någonstans att bo, då jag blir hemlös imorgon. Men det kan ju vara spännande?
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback