25.1.13

De närmsta dagarna kommer det nog att vara rätt tomt här. Det beror på att jag ska vila i fem dagar till att börja med, för att se om axlarna blir bättre. Har haft så himla ont de senaste gångerna jag tränat så först föll dipsen bort och nu kan jag varken köra sittande rodd, hantelrodd, frivändningar eller curls. 
 
Detta gör mig extremt besviken och ledsen och de två-tre senaste passen har jag varit på dåligt humör för att kroppen inte riktigt gör som jag vill. 
Men som tur är så är Martin sjukgymnast och jag har därmed fått lite hjälp. Har börjat äta antiinflammatoriskt nu, ska vila i fem dagar och sedan bara köra någon rehabövning som Martin visade mig.
Hoppas att detta ska bli bra så snabbt som möjligt nu. Det är tråkigt att gymma när man inte kan använda sin fulla kapacitet.
 
Men nu vet ni, om ni skulle undra vart jag tagit vägen. 
 
 





deniiise :)
01 January, kl. 16:08 | Blogg; http://flikkand.blogg.se

Nej, det stämmer inte, det är Halmstad! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback