28.1.13

 
Vaknade klockan 06.00 imorse och kunde inte somna om.
Men det gör faktiskt ingenting, för jag råkar älska sådana mornar ändå på något vis.
När man gjort klart en massa saker, duschat, bokat en tvättid, ätit frukost och sett TV och så ser man att klockan bara är halv åtta, och man har hela dagen kvar.... Då känns det fint.
 
Idag blir det gym med Linda. Ska offra mig och ta mig till SATS eftersom att hon har kort där. Har inte bestämt mig för vilken muskelgrupp det blir ännu, men jag bör egentligen köra ben eftersom att det sliter minst på axlarna.
Vågar inte riktigt köra fullt ut på de andra övningarna då axlarna faktiskt känns bättre nu och det skulle suga om jag pajade dem ordentligt.
Blir det ben, så blir det squats så in i norden. LÄNGTA LÄNGTA LÄNGTA!
 
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback