5.1.13

 
Här är mitt kvällsmål som jag åt alldeles nyss. Kunde inte riktigt få i mig hela då jag även tryckt i mig lite godis ikväll. Maten har gått lite bättre idag än förut. Har försökt under en månads tid att bara följa hunger- och mättnadskänslor men det har inte gått så bra då jag gått ner lite i vikt. 
När jag skrevs ut från behandlingen så vägde jag runt 56kg och när jag vägde mig för fyra dagar sedan så vägde jag 53,1kg med kläder på och efter middagen. Jag vill gå upp till 60-62kg och sedan göra av med lite kroppsfett och till slut väga runt 55kg. Men jag kommer aldrig uppåt!

Det känns som om jag äter mycket men uppenbarligen så gör jag inte det. Så därför har jag bestämt mig för att återgå till sjukhusets matrutiner vilket är 6 måltider om dagen. Jag måste dessutom försöka hålla mattiderna bättre och inte äta lunch vid tre på eftermiddagen utan snarare vid tolv.
Måste få tummen ur röven och köpa super gainer. 
 
Nog om matsnacket. Ikväll var vi och spelade bowling, jag, Martin, Kim, Filip och Stefan. Jag kom inte sist i alla fall... Haha, så ni vet.
 
Och såhär såg jag ut!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback