02.06.13

Var ut ett tag med Linda igår. Blev inte alls sent men det var nog lika bra. Känner att jag helt har tappat det där "dans-klubb-suget". Sitter mycket hellre på en uteservering och hinkar sangria och snackar skit.
 
I natt är det ben- och ryggpass. Mark, ryggresningar, benpress och curls/utfall.
Och vad mer har jag att förtälja? Ptja, jag hoppar på diet om exakt en månad och är dönervös. Jag älskar mina kolisar, feta såser och godis och fika. Jag utesluter dock inte detta helt ur min kost utan kommer att köra på ätardag. Min kropp kollapsar utan godis, hehehe.  
 
Måste dock erkänna att det känns konstigt att skriva om diet här när jag frisk. Har aldrig gått på någon diet förut, om man inte räknar med en alldeles fruktansvärd svältdiet under min sjukdomstid. Vill bara säga till alla att det inte handlar om att "bli smal". Jag tycker inte att jag ser stor eller tjock ut. För de som inte vet vad en deff innebär så är det att man äter på så vis att man behåller så mycket muskler som möjligt samtidigt som man sänker sin fettprocent. Jag känner dock att jag inte orkar hålla på någon längre tid så jag går på den 1a juli och går av den 1a september.
 
Kommer givetvis att komma före- och efterbilder :)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback