03.06.13

 
Det har blivit väldigt lite mat- och träningsinlägg här på senaste tiden och det beror på att jag tappat struktur helt och hållet. Dels beror det på att jag inte vet vilket gym jag vill träna på, sedan följer jag inte mitt schema och sedan har jag dåligt med pengar så jag kan inte köpa så bra mat som jag vill. Har även varit borta två veckor i maj och inte kunnat träna då.
 
Jag har hamnat i en svacka och vill ta mig ur den på en gång. Därför skall jag efter jobbet ikväll sätta mig ner och strukturera upp hur jag vill ha det.
 
Men nu är det nog med det negativa! Det finns en positiv sak att berätta också. Jag har nu kommit halvvägs till mitt slutgiltiga viktmål! Hade satt upp 60 kilo som mål och väger nu 55 och har gjort det två dagar i rad! Blev megaglad när jag såg detta. MEN, jag har ju bestämt mig för att börja deffa om en månad så jag kommer inte att klara slutmålet. Anledningen är för att denna lilla viktuppgång på 4.5 kilo har tagit sex månader. Det har varit en sjuk kamp med att få upp siffrorna trots att jag ätit allt som kommit i min väg.
 
Aldrig någonsin trodde jag att det kunde vara så svårt att komma upp några kilon. Min kropp verkar ha trivselvikten någonstans runt 50-51 kilo och det är precis på gränsen till undervikt, tyvärr. Men alla är vi olika och innan jag gick upp till normalvikt på behandlingen så hade jag ju faktiskt aldrig vägt över 50 kilo, så det kanske inte är så konstigt ändå.
Hur som helst, nu skall jag skriva klart en uppgift i svenska och sedan gå till jobb.
Men nu vet ni i alla fall varför det varit lite mer vardagsinlägg än träningsinlägg. Håll till godo. Det kommer!





Ellinor
06 June, kl. 01:05 | Blogg; http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se

Varför tvingar du upp kroppen till en högre vikt när den trivs bäst vid 50? Så länge det inte är ohälsosamt vilket väl inte är om du äter som du ska, så finns det väl ingen mening? Eller, så vill du gå upp kilona i muskler för att bli starkare. Men under deff så ska du väl just bygga upp dinamuskler, så om anledningen till att du vill gå upp i vikt är för att få mer muskler så borde viktminskningen inte spela någon roll? Ursäkta alla frågor, jag är bara.nyfiken, på dina mål & sådär. Hursomhelst. Lycka till med dina mål!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback