04.06.13

Postat av: Malin

Varför har du valt att buckra och deffa?

 

Svar: Alltså, såhär är det först och främst. Jag ser mig INTE som en ätande anorektiker. Jag ser mig som 100% frisk, som om jag aldrig var sjuk. Jag är som vilken annan vanlig människa som helst som aldrig haft en ätstörning, så om jag bulkar och deffar så behöver ingen vara orolig. Det är precis som om vem som helst annan skulle göra det.

Varför jag hoppar på diet är för att jag bulkat i lite mer än ett halvår och gått upp i vikt i både fett och muskler. Målet är ju att behålla så mycket av musklerna som möjligt men att sänka fettprocenten. Och anledningen till att jag vill sänka fettprocenten är ju för att jag tycker att det är galet snyggt med synliga muskler. Eftersom att jag har ganska hög procent nu så syns inte mina muskler så mycket som jag vill att de skall göra. 

 

Jag är så frisk man bara kan vara från en ätstörning. Jag tänker nästan ALDRIG på att jag varit sjuk. Är så jävla trött på det livet att jag lagt det långt bakom mig och har sedan jag skrevs ut inte ägnat en enda tanke åt att gå ner i vikt. Aldrig. 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback