08.06.13

Jag och Jacob åkte och tränade vid 10.30 imorse. Rygg och biceps stod på schemat. Jag har helt ärligt inte tränat på typ två veckor och det visade sig idag. Helvete vad omotiverande att knappt orka hälften av vad jag orkade förut.
MEN, jag skall använda min ilska och frustration på rätt sätt och inte ge upp och skita i allt för att jag tagit några steg tillbaka. Tvärtom, använda frustrationen till att avancera och gå framåt. 
 
Skönt i alla fall med morgonträning. Måste lämna in en uppgift i svenskan nu innan det blir promenad och när gubben kommer hem från jobbet så åker vi ut till långholmen för lite kajak. Hittar vi en hundflytväst så kanske den andra gubben på bilden nedan får hänga på. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback