10.3.13

 
Har precis fått i mig frukost och jag är. så. himla. mätt. 
Nu ska jag plugga lite religion igen och ikväll blir det roligheter innan allvaret med skolan drar igång.
Ska gå på Big Ben på stand up comedy. Har varit där förut och de har bra mat, gott att dricka och väldigt bra underhållning. Rekommenderar verkligen detta ställe. Gratis varje söndag, både nya och etablerade komiker som uppträder. Himla fint alltså.
 
Blir ingen träning idag heller. Blir tredje vilodagen nu. Är fortfarande krasslig ochdessutom har jag ingen att åka med då Linda är sjuk hon också. Har abstinens, såklart.
Men försöker att lindra den med massa plugg.
 
Ha en bra dag så kanske vi hörs senare!
 
Och ja! Om ni inte visste det så har jag ju Instagram! j0hannalarsson heter jag där.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback